6
farpointpatriot 6 points ago +6 / -0

If you believe he is correct, and its coming quickly, I agree 100% with @based-in-space. Id do S&P500 puts. Maybe 2 week expiration. Save money on premiums and go after a Dow 30 stock puts. Ford is one of my favs for market swings. Anyway, know this … puts are a casino gamble. You could lose your entire bet if it doesnt happen. You could also make a quick 200-300x or more.

4
farpointpatriot 4 points ago +4 / -0

He is going to make a fuking fortune.

Imagine how many billions of transactions he could capture with a secure, fair, affordable, easy to use platform?

Twitter audience is massive. People already despise ebay and paypal. Fuk. He could torpedo ebay, fb marketplace, paypal, venmo, and zelle all at once.

2
farpointpatriot 2 points ago +2 / -0

Damn … thats fuking eggsactly what he should call it. Genius.

You need to suggest that to him somehow.

1
farpointpatriot 1 point ago +1 / -0

I FUKING KNEW IT!!!!

Ive been saying that shit since the day he bought Twitter.

What do you want to bet he goes after Amazon after that.

Think Im crazy …. You watch.

5
farpointpatriot 5 points ago +5 / -0

Agree. Not long ago I was one of the “fuk them, they get what they deserve”crowd, but I have tempered that substantially. We (ALL OF US) need to not ‘dance on their graves’. Many of them are literally walking dead. They are starting to wake up to that fact. I dont want the last words I speak to anyone be something smug or snarky. They are still human beings with families and friends. I personally now take solace in the fact that WE will eventually inherit most of their stuff. So … there is that.

2
farpointpatriot 2 points ago +2 / -0

Three years ago I would have labeled you nuts … now I read that and think “I was about to post that”.

Jill Biden was there at the game with Roger Godless (commish). Says all u need to know.

4
farpointpatriot 4 points ago +5 / -1

Holy shit yes … KC ran a play on 3d and 16 and missed the conversion. The refs called the play dead AFTER KC missed. It was as if the entire play didn't happen. No whistle, no flag, nothing …. Just “oppps, sorry, do-over”. I have been a hard core football guy for 30 years. Never ever seen that before, not ever.

On the next play, KC ran a play and the QB went out of bounds missing the conversion by 8 yards. The refs called Cincinnati for a late hit, putting KC IN FIELD GOAL RANGE and KC won the game with 3 seconds left. RIGGED!!!!!

4
farpointpatriot 4 points ago +4 / -0

Hell to the YES!!!!

We have done our job. Now, they see it for themselves without us saying a fuking word. When it hits them in the face, and they start to see this world for what it REALLY is, we plowed the road for them. They wont realize it for a while, but they will eventually see enough to justify in their minds to start questioning everthing!!!

BABY STEPS!!!!!

2
farpointpatriot 2 points ago +2 / -0

Online. Ive purchased $150K over the last 3 years.

They send FEDEX signature required. That being said … the last massive purchase I had was $35K. Fedex left it on my doorstep and left. No signature. I could have fuked them to their knees but Im not a thief. That is 100% true, as batshit crazy as it sounds … that happened. $35,000 in silver bars sitting on my front steps. Make sure you pay for signature required.

EDIT: Its not JMB. Its FEDEX. I had a $18000 check from DraftKings that was supposed to be signed for, and they left that shit in my fuking mailbox

1
farpointpatriot 1 point ago +1 / -0

Mmmm … actually he said that the discussion of aliens will be normal … no longer a ‘conspiracy theory’ thing.

2
farpointpatriot 2 points ago +2 / -0

Yep. Clif is groovy, but you are spot on. No one knows when the ‘mass meltdown’ is coming. He, by his own confession, said his models no longer work due to losing access to the twitter data. He is guessing now.

2
farpointpatriot 2 points ago +2 / -0

Yeah … SAME HERE !!! Holy shit I thought it was just me!! Last year I had literally 10-20% of what i normally harvest in squash, zuchinni, tomatoes, and beans. I have a full acre garden.

Hmmmmmm …..

7
farpointpatriot 7 points ago +7 / -0

100%. The terrain is not really the issue. What are they gonna do when that monster gets stuck skirt deep in the mud? They’re gonna need 1 M88 recovery track for every 3 tanks. At least.

Ever seen a tank stuck? I have. Sometimes it takes 2 recovery vehicles to pull those fukers out of the mud.

9
farpointpatriot 9 points ago +12 / -3

No they wont. Thats ridiculous. Only we have the capabilities to take out an Abrahms. What they DO NOT HAVE are mechanics to maintain them. They break down all the time. The engine is a massive jet engine. I have seen dozens on them pulled while at Ft Knox in the 90s. They require service @ every 100 hours (300 miles). 15000 things can break in any one of the weapons systems, drive train, turret operation, targeting systems, comms, engine system, any one of 500 sensors.

They can send 1000 tanks. Without an army of mechanics to fix that shit they wont last 2 weeks.

1
farpointpatriot 1 point ago +1 / -0

Mmmmmm … yep. Hard truth. Truth none the less.

2
farpointpatriot 2 points ago +2 / -0

LOL at ur comment as I kick back on my brand new My Pillow.

view more: Next ›